7 Şubat 2009 Cumartesi

Türküm Türkçüyüm Atatürkçüyüm

Ben Kimim?

Ben Hun’um, ben Köktürk’üm, ben Türkmen’im, ben Tanrı’nın Türk’üyüm!

Ruhum Kuvay-ı Milliye ruhudur!

Başbuğum Mustafa Kemal Atatürk’tür! Türk soyunun en son başbuğu Atatürk’tür!

Türk’üm, Türkçüyüm, Atatürkçüyüm!

Türkçülük sevdamdır!

Silahım damarlarımdaki asil kan…hedefim Turan…

Soyum saf Türk soyu, dilim arınmış Türkçe’dir.

Kanım Türk, düşüncem Türk’tür!

Türk’ün kardeşi yalnızca Türk’tür!

Törem ne Arap’ın, ne de Batı’nın töresidir; özbeöz Türk’ün töresidir. Türk’ün töre ve kültürünü, yaşam tarzı olarak benimseyip yaşar ve yaşatırım.

Dogmaların egemen olduğu ortaçağ karanlığını düşleyen gerici örümcek zihinlere karşıyım.

Soysuz şeyhler, müritler, meczuplar, sentezciler düşmanımdır!

Bugün, "Türk" kelimesini ağızlarına almaktan rahatsızlık duyan, Türk'ün ve onun ülkesi Türkiye'nin çıkarlarını savunmaktan aciz, soy ve vicdan kusurlu insanların ipliklerini tam anlamıyla pazara çıkarmak, Türkçülüğümün gereğidir.

Amacım; Türkçü, Atatürkçü, Laik ve Turancı bir yönetim anlayışını Türkiye’de egemen kılmak için mücadele vermek ve hedefim olan Türk Birliği’ne giden kutlu yoldaki engelleri birer birer kaldırmaktır!

Türkiye ve Türklük düşmanları iyi belleyin: “Türkiye Türklerindir!”

Ulu Tanrı Türk’ü Korusun!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder